Sumber protein yang sangat sedap!

Saya pastikan anak-anak mengambil sarapan sebelum ke sekolah setiap pagi. Sarapan sangat penting untuk memulakan hari kita dengan bertenaga. Saya sendiri kadang kelam kabut juga nak duduk makan sarapan dengan tenang, maklumlah berkejar menyiapkan anak-anak ke sekolah dan juga ke taska.  Tapi sibuk macamana pun saya tetap ambil sarapan walaupun ringkas. Yang penting mesti ada ESP. Apa itu ESP?

Saya juga ambil ESP sebagai milkbooster. Jika sebelum mengenali Shaklee, saya amalkan minum air longan dan juga soya (kotak) sebagai milkbooster.  Tapi bila dikira-kira semula, kos soya dan air longan jauh lebih mahal berbanding ESP yang boleh tahan sehingga 4 bulan.  Bukan sahaja menjimatkan kos, malah merupakan sumber protein biologi yang lengkap berasaskan tumbuhan yang secara semula jadi rendah lemak, bebas kolestrol dan kaya dengan asid amino penting. Ia terbukti secara klinikal dapat mengekalkan tenaga berjam-jam lamanya.

Jom baca pengalaman mereka yang amalkan pengambilan ESP:
Jika anda mengalami tanda-tanda kekurangan protein (seperti kulit muka kusam, lesu tak bertenaga), cubalah minum ESP setiap pagi dan malam. InsyaAllah anda akan rasa perbezaannya.

Comments