Lebih 3 tahun solat di kerusi, sekarang tidak lagi!

Orang pertama yang saya nak test pakai seluar Aulora ini adalah mak saya sendiri.  Mestilah nak kena test dulu baru boleh percaya kan?  Tapi oleh kerana saya sendiri tak ada masalah sakit lutut atau pinggang, jadi saya tak dapat nak buat ujikaji.

Mak saya dah sekian lama menanggung sakit pinggang dan lutut,
tak boleh bengkok lutut,
tak boleh duduk bersila
Tangan rasa kebas-kebas
Mudah terkencing jika bersin
Kerap terjaga malam utk buang air kecil
Tak boleh duduk lama dlm kereta, sudah nk ajak travel
Solat di kerusi, tak dpt sujud di bawah


Ok mak, jom kita cuba!

Setiap minggu saya akan update dengan mak tentang progres dia pakai seluar ni.

Minggu 1:
' mak takde rasa apa-apa pun..macam biasa aje..'
- mak saya asyik mengelat aje, kejap pakai kejap tak pakai.
Takpe mak..mak teruskan pakai lagi.

Minggu 2:
' sakit pinggang mak ni ada la rasa kurang sikit'

Itu aje ke mak? Takde rasa beza sangat ke dengan sebelum ni?

'sekarang ni kalau terbersin mak dah takde terkencing macam selalu..'
'Mak pun tidur lena sekarang takde rasa nak bangun gi kencing macam selalu'

- sekarang mak lebih konsiten pakai seluar dan stokin terutama waktu tidur malam.

Minggu 3:
Jeng..jeng..jeng..mak buat suprise! Saya bertemu mak ketika majlis kenduri nikah adik di Jelebu. Kami agak terperanjat tengok mak duduk bersimpuh elok aje di lantai ketika majlis akad nikah.
Dalam hati saya berkata 'ishh..camane mak nak bangun jap lagi ni..kena papah ni'.
Selesai majlia akad nikah agak lama juga dengan khutbah nikah dan sebagainya, tiba-tiba elok aje mak bangun dan terus berdiri tanpa mengaduh rasa pinggang bersimpuh lama.  Memang terkejut!

Biar betul mak dah boleh duduk bawah ni?

mak senyum aje sambil bagitau kami bahawa dia dah lebih seminggu boleh bersimpuh tanpa rasa kebas-kebas kaki.


MasyaAllah...

Jadi dipendekkan karangan (penat tau nak tulis karangan ni), kesimpulan yang boleh saya buat ialah:

Setelah berikhtiar dgn Aulora pants dan sock , Mak pakai selama 3 minggu

Mak dah boleh
✅ solat tanpa kerusi👏👏👏nikmat sungguh Mak kata
✅ boleh duduk bersimpuh
✅ boleh naik tangga, tak rasa semput
✅ tidur lebih Lena, tak terganggu tidur
✅ rasa lebih bertenaga
✅ takde rasa mudah terkencing jika bersin

Syukur ya Allah.  Nikmat mana lagi yg hendak kita dustakan.
Ikhtiar selagi mampu. Beri kegembiraan kpd orang tersayang.

Aulora pants mahal?
Ye mahal. Tapi berbaloi utk org yg sudah bertahun menanggung sakit.

nak tahu lebih lanjut? jom klik sini:
https://wa.me/60192215618?text=nak%20tahu%20Aulora%20Pants

Comments