Kulit lebih 'flawless' selepas amalkan Vitamin E

Istimewa Jun ini ada promosi Vitamin E. Banyak keistimewaan vitamin E yang terkenal tinggi antioksida. Juga bagus untuk kecantikan kulit. Jom baca testimoni pengguna yang baru 2 minggu menggunakan Vitamin E.

Walaupun baru 2 minggu menggunakan VITAMIN E ini, beliau sangat berpuas hati dengan hasilnya.. Jom kita baca apa kata Cik Noor Aishah ni..:-))) (boleh klik gambar untuk zoom)



Haaaa..tu baru guna VITAMIN E dan VITAMIN C je.. kalau consume fulpek Skin Care Set kami termasuk dengan ESP, memang confirm korang berpuas hati dengan hasilnyaaa.. kenapa saya bagitau camni? sebab saya pun pengguna tegar Skin Care Set + ESP..So, apa yang ada dalam Skin Care Set kami ni?


VITAMIN C - bertindak sebagai KOLAGEN untuk mengurangkan kedutan pada wajah.
VITAMIN E - melindungi kulit dari sinaran UV merbahaya dan mencegah kanser kulit.
VITAMIN B COMPLEX - mengawal aktiviti kelenjar minyak pada wajah.
ESP - ialah 'MAKANAN' kepada sel. Sel kita perlu digantikan dan diperbaharui setiap 21 hari, jadi kita perlukan PROTEIN untuk sel-sel baru ini hidup dan digantikan.  Cukupkah jika saya hanya mengambil makanan seperti ayam, ikan, telur etc etc etc? Boleh, tetapi harus diingat, KHASIAT PROTEIN MUDAH MUSNAH pada SUHU YANG TINGGI. Jadi, kita perlu mendapatkan makanan tambahan dari sumber lain.




Oh yea! Dan jika anda mengalami masalah kulit berjeragat,  boleh klik sini untuk baca perkaitan GLA dengan masalah kulit berjeragat..:-))



Comments