Friday, June 1, 2012

  Kulit gebu, anjal dan cantik berseri dengan ESP

Antara produk terlaris di dapuraulad, malah hot item Shaklee iaitu ESP. Banyak sangat testimoni pengguna, malah saya sendiri dah 'jatuh cinta' dengan ESP ni.  Memang sangat berbaloi, sangat memuaskan hati.  Jika anda ada simptom kekurangan protein, boleh cuba amalkan ESP.


Jom kita baca satu lagi testimoni tulus ikhlas yang dikongsikan oleh seorang pengguna di Johor Bharu.


kredit

Pada mulanya, aku minum Energizing Soy Protein (ESP) sebab nak tambah susu dan memperkayakan khasiat susuibu sahaja. But then, aku terasa kelainan pada tubuh badan aku sendiri. Apa kelainannya? Meh aku list down.
Hot.. Popular.. Marvellous..
  • Kulit badan terasa licin. Kalau dulu aku gesel-gesel kaki antara kaki terasa noo kasarnya. Macam pekerja buruh pon ada. Kekeke. Tapi sekarang, sungguh seronok nak gesel kaki sendiri. Err. Kenapa bunyi macam tidak senonoh je ni? Okeh, NEXTTT!
  • Tapak kakiku yang kasar berdengkang sebelum ini sudah licin yow! Yang ini, suamiku yang perasan tahu? Masa tu duduk bersila, pastu dia tanya, "Eh, mana pergi kulit kasar kat tapak kaki awak? Dah hilang?" I pon tersipu-sipu malu. Cececece.
  • Kulit muka jadi berseri, anjal dan gebu. Hoy gilalah buat entry up diri sendiri. Tapi betul okeh. Aku tak tipu. Dah ramai dah perasan dengan perubahan muka aku sendiri. Semua akan cakap muka aku berseri-seri. Sampai ada yang kata pembawakkan budak! HOY!
  • Aset-aset' peribadi terasa gebu dan anjal. Ini tak payah cerita panjang. Nak tahu PM aku. Muehehehe.
  • Badan yang dulunya terasa mudah penat, letih dan lesu terasa segar je setiap hari. Bab ini, aku cadangkan pengambilan bersama Ostematrix (pil Kalsium).
Fakta : Pengambilan Protin adalah sangat diperlukan bagi makanan sel-sel dalam badan kita. Sel badan yang sihat akan menjamin penyerapan vitamin-vitamin lain yang kita makan dengan lebih efektif dan optimum.
_______________
sumber : Blog beliau

Jika perlukan maklumat lanjut, sila hubungi:




1 comment

 

Jom masak bersama anak-anak! Copyright © 2010 DapurAulad.blogspot.com