Minyak ikan tulen untuk kesihatan anak-anak

Pernah saya kongsikan tentang perbezaan minyak ikan dengan cod liver oil. Minyak ikan memang bagus untuk menyokong kesihatan sistem  kardiovaskular, bagus untuk membakar lemak dalam darah. Ramai pelanggan saya yang telah mencuba lecithin sekarang berminat untuk mencuba Omega Guard pula, katanya untuk kesan pelangsingan yang lebih optimum!

Syukur, kedua-dua anak saya yang ada masalah sinus sudah bertambah pulih sejak amalkan Omega Guard ini. Omega berfungsi memanaskan chest, juga sangat bagus diberi kepada anak-anak atau dewasa yang alami masalah asma. Jom baca apa kata Puan N yang telah amalkan Omega Guard untuk anak-anaknya yang ada masalah asma.

kredit 
Sejak mengandung Addin saya makan EPA [ nama barunya Omega Guard]....dan sehingga kini anak saya sangat gemar makan ianya secara kunyah begitu sahaja.



 Saya memang sediakan di rumah untuk di makan seisi keluarga.

Kenapa saya dan suami makan omega?
Omega antara supplement yang membantu meningkatkan DHA dalam tubuh badan kita. Secara tidak langsung ia juga membantu membakar lemak yang berlebihan di dalam tubuh kita. So kami amalkan pengambilan omega demi membantu mendapatkan kesihatan yang optimum termasuk kesihatan jantung dan daya ingatan yang cerdas.

Anak-anak bagus makan omega?
Kedua-dua anak saya ada mild asma....so agar chest mereka tak mudah sejuk saya berikan mereka kini selang sehari. Ia bagus untuk kecerdasan otak, untuk chest dan imuniti. Namun pengambilan vitamin ini perlu diiringi dengan keperluan air yang mencukupi.

Siapa yang sesuai amalkan Omega? *

1. Semua golongan lelaki dan wanita
2. Mereka yang ada masalah kolestrol HDL yang rendah,
3. Mereka yang sedang membesar dan belajar
4. Mereka yang ada masalah angin ahmar
5. Mereka yang ada risiko menjadi pelupa
6. Ibu yang mengandung dan menyusukan anak


Apa kata Dr Bruce Miller?





OmegaGuard membekalkan asid lemak omega-3 yang berpotensi ultratulen dengan spektrum penuh bergred farmaseutikal.
Penyelidikan menunjukkan bahawa paras asid lemak omega-3 yang tinggi dapat memperbaiki kesihatan kardiovaskular di samping membantu memelihara tekanan darah dan paras trigliserida yang normal.*

Ultratulen dan Bergred Farmaseutikal
OmegaGuard dihasilkan melalui suatu proses penyulingan proprietari tiga molekul yang memekatkan asid lemak omega-3 yang bermanfaat dan semulajadi sementara menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang terdapat di dalam kebanyakan jenis ikan.*


Minyak Ikan Terbaik Di Dunia
Mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi iaitu EPA, DHA, ALA dan lain-lain lagi. EPA menyihatkan jantung dan sendi anda manakala DHA pula penting bagi perkembangan dan fungsi otak.*

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Comments

Nor said…
Asyifa : harga biasa RM136, tapi untuk pelanggan dapuraulad saya beri harga special hanya RM109. emel saya utk maklumat lanjut
Anonymous said…
habis kalau scott emulsion from liver oil, apa source oil yg diambil dari ikan kod ni? sila terangkan untuk pengetahuan semua. terima kasih
Nor said…
Salam 'anda yg tidak bernama' Anonymous. terima kasih kerana sudi bertanya. Minyak ikan Shaklee Omega Guard tidak diambil dari sumber liver sebaliknya dari ikan itu sendiri. Sebagaimana yg kita ketahui, hati (liver) adalah sumber minyak terbanyak bagi ikan, liver juga tempat pengumpulan toksik. namun badan atau isi ikan juga menganduni lemak/minyak ikan. jadi Omega Guard dari sumber ikan, bukan hati ikan. Moga maklumat ini dpt membantu.