Monday, October 3, 2011

  Dah rindu nak makan roti peach

Alhamdulillah rezeki kami dapat buahtangan dari Jordan lagi, buah peach.


Ada dua jenis bentuk buah ni, jarang umi nampak bentuk leper macam ni.  Biasa jumpa peach yang kuning, oren dan hijau berbentuk bulat bujur. Tapi tak pernah tengok yang bentuk begini...
Tiba-tiba teringat kat ubi keledek TTM huhu..

Ada juga buah nektar (nectarine)
yang leper ni lagi manis dari yang bulat tu..
Teringin nak buat roti peach macam dulu, tapi tak sempat jadi roti semua buah dah habis dimakan oleh rakyat jelata rumah ni.

Jika perlukan maklumat lanjut, sila hubungi:




2 comments

 

Jom masak bersama anak-anak! Copyright © 2010 DapurAulad.blogspot.com