Sunday, October 23, 2016

  Pesta Lelong Buku Putrajaya

Pesta lelong buku ini berlangsung dari 21hb okt hingga 30hb okt di Dewan Cempaka Sari  di Presint 3 Putrajaya. Memang berbaloi kerana banyak buku yang dijual dengan potongan harga hingga 80%.
Anak-anak saya sangat suka berkunjung ke pesta buku atau sebarang jualan murah berkaitan buku. Macam-macam buku yang ingin dibeli dari buku sekolah, buku latihan, novel, buku motivasi hinggalah ke komik. Saya pula takde lain lah kecuali nak cari buku resepi masakan!  Hahaha...buku resepi kadang tak banyak beza pun dengan resepi sedia ada dalam koleksi saya tapi macam tabiat pula nak juga cari variasi resepi ni. Nak tengok olahan resepi orang lain walaupun tajuk resepinya sama.
Sebahagian buku yang dibeli. Ada lagi yang tak masuk dalam gambar sebab tuannya dah simpan dalam rak dia!

antara buku yg dibeli


Paling seronok saya jumpa buku comel ni. Penulis favourite saya pula tu! Pantang jumpa tulisan ust Pahrol Mohd Juoi mesti saya usahakan untuk beli (ikut kemampuan waktu tu la...).
Buku ni koleksi puisi cinta terindah...saya suka ayat-ayat puitis yang ringkas tapi sarat maksud macam ni.

Jom bawa keluarga berkunjung ke Pesta Lelong Buku!

Jika perlukan maklumat lanjut, sila hubungi:




0 comment

 

Jom masak bersama anak-anak! Copyright © 2010 DapurAulad.blogspot.com