Karipap pusing

Antara aktiviti waktu cuti sekolah ialah memenuhkan stok makanan beku (frozen food).  Anak-anak saya memang sukakan aktiviti begini.  Cuma kadang tak terbuat juga sebab waktu cuti sekolah ni saya masih bekerja, tak cuti.  Hujung minggu pula banyak kenduri kendara, banyak juga program out door yang kami sertai.

Untuk tidak menghampakan peminat karipap pusing, kali ini saya sertakan gambar step by step cara membuat karipap pusing.  Minta maaf kualiti gambar kurang memuaskan, maklum ajelah jurugambar 'suku profesional' bukan tahap amatur lagi ni..











Comments

Ouh...mcm ni upenye bt karipap pusing. Sy mmg tatau pun sblm ni...
Nor said…
faraherda.razalan:
hihi..senang je sebenarnya cuma renyah sikit sebab kena bancuh 2 adunan. Saya belum sempat tulis resepi, ter'publish' pulak..
Nanti saya pos resepinya ye.