Masalah sembelit? Kini tidak lagi dengan Herb-Lax!

Kebanyakan ibu lepas bersalin menghadapi masalah sembelit. Siksa sungguh rasanya tak dapat 'membuang' sisa buangan dari badan, tambah pula kalau si ibu ada kena jahitan selepas bersalin. Saya pernah alami perkara yang sama. Malah bukan selepas bersalin sahaja, kadang masalah sembelit ni boleh berlaku kalau saya kurang minum air dan kurang makan buah-buahan. Saya percaya ramai juga yang alami masalah ni kan?

Ada yang dapat selesaikan masalah sembelit dengan minum jus prune, ada juga yang makan buah betik dan tak kurang juga yang terpaksa ambil julap di farmasi.  Apa pun pilihan anda, pastikan ia tidak mengganggu perut. Kadang kala pengambilan ubat, julap dan bahan herba tertentu boleh menyebabkan perut tidak selesa, memulas dan boleh juga jadi cirit-birit.

Sekarang saya tak risau lagi sebab saya dah jumpa remedi yang sesuai dan selesa untuk perut. Ramai kawan-kawan saya yang mencuba produk ini juga turut berpuashati. Malah saya 'rekomen' untuk mereka yang ingin menguruskan badan.

Apa produk yang istimewa tu?

Herb-LaxTM Shaklee didatangkan dengan kombinasi herba yang telah digunakan secara tradisional untuk melegakan sembelit dan meningkatkan proses pencernaan secara lawas.*

Bagi menangani kesulitan membuang air besar, Herb-LaxTM yang lembut boleh membantu.

Produk ini mengandungi alfalfa (Medicago sativa).  Individu yang menghidap lupus eritematosus sistemik perlu meminta khidmat rundingan pakar sebelum mengambil produk ini.

Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Comments