Saturday, September 17, 2011

  Lagi testimoni Vivix

Banyak testimoni yang dihantar oleh pengguna-pengguna Vivix.  Teringin sungguh umi nak mencubanya, tapi Vivix ni tidak sesuai diambil oleh ibu mengandung dan ibu menyusu.  Jadi kena simpan dulu hasrat nak mencuba Vivix ni.  Bagi anda yang tidak termasuk dalam kategori tersebut, bolehlah mencuba ye!
Ini pula kata2 mereka yang berpuas hati dengan Vivix:

Credit to N

>>Baru2 ini ada seorang yang menelefon ibu dan berkongsi kebaikan Shaklee yang telah dilalui oleh kakak iparnya...

" Kakak ipar akak nampak cantik walaupun dia lebih tua dari akak. Dahi dia licin, tiada kedutan akibat usia yang meningkat. Miracle la Vivix ni"

Ibu tanya lagi..."berapa lama dia dah makan?", jawab kakak ni kakak iparnya sudah 3 bulan mengamalkan pengambilan satu sudu teh Vivix setiap hari.

Memang benar, ibu ada satu testimoni dari luar negara...wajahnya nampak kedut pada awalnya kerana usianya mencecah 90 lebih. Tetapi selepas mengamalkan Vivix, wajah nenek ni berubah menjadi seolah2 usianya baru 50 tahun. Kulitnya kelihatan sangat cekang dan dia memang nampak sangat muda!!!<<
This is new testimonial from Malaysia:


Assalamualaikum dan selamat sejahtera,

My name is Kamarulzaman, I am a teacher who works in Johor.  My testimonial is about my son who was diagnosed with a low red platelet cell count or the doctor said as ITP.
4 years ago when he was diagnosed with this disease I was devastated and I went to the specialist to really identify what is the problem?  Because this situation can lead to 3 condition either a malfunction of the sum-sum tulang, ITP or leukemia. So I have to make sure what it is? After a few checking procedure by the specialist hospital, thank god it is not the either 2 and it is confirm ITP and the doctor say there is no cure for this.
           
My son went for the treatment to monitor the red platelet cell of his body, the condition never improved and my son red platelet cell is always at 90 000 to 120 000, sometimes when it goes under 50 000 then he would be hospitalized.  (Normal person platelet count 150, 000 – 450 000) this was going on until the doctor tell me that one of my son lung is damaged and need surgery.  Since my son is still in school I would not like him to be operated.  Then, the doctor suggested him to take steroid. 

Well this have gone far enough because with steroid the side effect will be more ruining to my son health. So I try to find other solution in providing the healthcare for my son. That is why when Jess suggested Shaklee supplement a year ago for my son I just give it try. At that time my son is taking Vitalea, Vita-C and Nutriferon. The result is good because my son red cell platelet count maintain at 100 000 – 120 000 and I can see he can be slightly active because of this.
            
In January 2010, Jess recommended me to try VIVIX with the supplement that my son already consuming. I was at first curious because can this product really build the new cell for our body. Well anyway there is no harm in trying a good supplement like Shaklee so I give it a try. On the first 3 days of consuming the product my son red cell platelet count drop to 93 000, so I call Jess what happened? He said wait a week and see for the changes because the body is readjusting the new nutrition.
            
After a week I take my son for another test and to my surprise the platelet count shoot up to 170 000. This has never happened before and the doctor is surprised with the result also.  That night I was so happy for my son because now he gets a chance to live a normal life. Thank you! Vivix.

Lagi testimonial:

Testimoni 2 puan fiza

Hujung minggu yang lalu, kami sekeluarga pulang ke rumah mertua. Setibanya kami, hari sudah menginjak ke waktu sahur. Semasa di meja makan sambil menikmati juadah sahur, emak dengan nada gembira memberitahu bibirnya kemerah-merahan. Macam pakai lipstik. hehehe. Katanya sakit sendinya sudah semakin berkurangan. Rasa kebas tangan pun sudah berkurangan. Alhamdulillah…Sebenarnya sudah 2 minggu kot saya bagi mak mertua saya mencuba VIVIX. Memang betullah sepertimana testimoni yang saya baca dan fakta2 berkenaan VIVIX. Saya memang tunggu feedback begini dari mertua. Sebabnya, emak mertua selalu bercerita mengenai keadaan kesihatannya yang selalu rasa kebas tangan, sakit pinggang, sakit sendi, demam lambat baik, emak juga ada lelah. Nafasnya berbunyi agak kuat. Tapi sepanjang 2 hari lepas, memang ada perubahan, nafasnya tidak berbunyi seperti lelah. Alhamdulillah. Saya tahu Shaklee memang bagus. Harganya mahal, tapi setanding kualiti. Sekiranya berkemampuan memang saya pun nak beli VIVIX gak. Senang, hanya sesudu teh, sudah cukup. Ianya untuk kesihatan keseluruhan malahan juga anti penuaan.

Oh ya, sewaktu pulang ke rumah emak di Kedah, emak juga komen kulitnya rasa licin, berseri sikit. Tak tahula penangan VIVIX ke B Complex ke Vitamin C. Saya tak kisah sangat kalau mereka nampak muda, yang penting saya harap mereka lebih sihat, jarang sakit, mudah nak beribadat dan lebih seronok melayan kerenah kami anak-beranak. Tak puas lagi merasa kasih sayang emak dan abah. Saya tak senang hati kalau ibu bapa mengadu sakit sana sakit sini. Saya masih perlukan mereka dalam hidup saya. Takkanlah saya nak sihat seorang sahaja. Ibu bapa dibiarkan masuk hospital, makan ubat-ubatan, cucuk sana, cucuk sini, sedangkan saya tahu ada penawar yang baik seperti supplement Shaklee.
Semua orang sayang ibu dan ayah kan. Jangan berkira untuk membeli vitamin untuk mereka. Pendapatan yang kita peroleh setiap bulan bukan hak kita seorang, harus dikongsi dengan yang tersayang. ...............

testimoni 3

nama saya Norimah, saya seorang surirumah sepenuh masa dan saya berumur 58 tahun apa yang menjadi masalah kepada saya ialah apabila saya membuat kerja rumah atau pun memasak tangan saya akan merasa kebas dan bila berjalan lebih sedikit maka betis saya pula yang sakit. Untuk ini sudah bermacam produk yang saya cuba contohnya. supplement calsium, glucosamine dan yg lain2 yang ada di farmasi. saya juga telah berjumpa dengan doktor pakar ataupun tidak pakar. Mereka kata biasalah ni untuk orang dah berusia. Setelah lama berusaha maka saya diperkenalkan dengan shaklee pada 2 tahun lepas dan semenjak itu saya mula makan kalsium, gla, vita- c serta omega 3 dari shaklee. Alhamdullilah saya merasa kekurangannya dari setiap hari kepada 3 kali seminggu tetapi saya tetap merasa kebas di tangan itu dan sakit di betis setiap kali bekerja kuat terutamanya bila kenduri kendara.

Pada awal januari 2010 saya diperkenalkan pula dengan produk baru dari shaklee iaitu vivix, dan apa yang menarik perhatian saya ialah produk ini boleh mengembalikan badan saya menjadi muda 25 tahun....bab ni saya rasa mungkin ramai yang tak percaya!. saya pun sama juga...dalam hati berkata betul ke ni?, tetapi saya telah kenal Shaklee 2 tahun lepas dan selalunya apa yang di claim oleh shaklee adalah dijamin berkesan.jadi saya pun membeli produk ini. dan mencubanya. Hari pertama dan kedua saya tidak merasa apa-apa perubahan yang ketara cuma saya rasa saya tidak mudah penat walaupun seharian buat kerja di rumah.

Hari ketiga saya ada majlis yaasinan ( majlis baca yasin beramai2 di rumah) dan saya seperti biasa akan memasak utk menjamu mereka yang datang......pada kebiasaannya apabila saya membuat majlis begini tangan saya akan merasa kebas dan betis saya mula sakit...Tetapi amat menakjubkan kerana satu hari tu saya tidak merasa sakit walau sedikitpun...adakah ini disebabkan vivix! setelah selesai majlis dan sampai waktu tidur malam saya masih tidak merasa apa2 malah badan saya tidak rasa penat sedikit pun. keesokkannya saya telefon Jess dan memberitahunya. baguslah katanya badan dah jadi muda latu. Betul ke badan saya dah jadi muda?? kalau betul saya merasa amat berterimakasih kepada vivix kerana dengannya saya tidak lagi mengalami sakit2 seperti dahulu. malah badan saya sentiasa rasa segar..Pn Norimah can be contacted at :Norimahoth@gmail.com

kredit kepada Jessnor Hafiz.Banyak lagi testimoni  di sini 

*What to expect with Vivix? Results will be different for each person depending on their state of health. I have been in very good health so my “noticeable” results did not happen quickly. It took a good 4-6 months for me to discover that my joints were much more flexible and my brown spots had lessened. Keeping our bodies healthy at the “cellular” level is extremely valuable. For those who want to stay youthful and fit as long as possible, Vivix is a must. It’s all about impacting the aging process going forward, as well as reversing as many existing negatives as possible. For those in more fragile health, Vivix may detoxify to the extent you experience a temporary negative reaction. As Dr. Shaklee said, “When starting a supplement program you might ‘raise a little dust’ before you get the house clean.” Be patient and persevere to ultimate HEALTH ~extract from here
Inginkan Vivix pada harga istimewa? Hubungi umi di 013-3623889 segera !

Jika perlukan maklumat lanjut, sila hubungi:




0 comment

 

Jom masak bersama anak-anak! Copyright © 2010 DapurAulad.blogspot.com