Peluang menangi keahlian percuma dan banyak lagi

Kongsikan kisah anda  bersama Shaklee dan menangi keahlian PERCUMA serta Cek tunai RM30.


Tawaran ini sangat bermanfaat bagi:
  1. Pengguna Shaklee yang belum jadi ahli. Anda boleh jadi ahli hanya sekadar untuk penggunaan sendiri sebab tiada komitmen pembelian bulanan. Di samping dapat harga ahli, anda juga bakal dibayar komisen seperti rebat tunai bagi setiap pembelian.
  2. Pengguna Shaklee yang ingin berniaga. Anda boleh mendapat komisyen tambahan setiap kali anda kongsikan kebaikan vitamin Shaklee bersama keluarga dan kawan-kawan.
  3. Tak pernah guna Shaklee tapi berminat nak jadi pengedar. Bila lagi nak cuba, kalau sebelum ini hanya pandang dan dengar sahaja, kali ini anda bukan sahaja dapat kebaikan vitamin malah dapat jana pendapatan sampingan.
Cara menyertai
Ada 2 cara untuk menyertai peraduan ini samada:
  1. Beli produk Shaklee dari blog dapuraulad sepanjang Ogos 2011 ini (tiada had minima dikenakan) dan sertakan slogan : Saya ingin menyertai SHAKLEE  ___________________________________(tidak melebihi 20 perkataan)

ATAU

  1. Kongsikan kisah/testimoni anda bersama Shaklee di blog atau facebook anda.  Entri boleh ditulis mengikut format bebas, samada menggunakan bahasa Melayu atau bahasa Inggeris.  Akhiri entri anda dengan “ Entri ini ditulis kerana saya ingin memenangi keahlian Shaklee PERCUMA dari dapuraulad. Tinggalkan link entri anda di ruangan komen entri ini.
 3 hadiah utama disediakan.
Jangan lepaskan peluang! Tawaran berakhir sehinga 31 Ogos ini.

Comments

anymz said…
oooo..umi dealer shklee ya :)
umi said…
Anymz: ye kak, kalu Ada nak beli vitamin,carilah vitamin semulajadi spt Shaklee.order dgn umi dpt special price hehe...