Friday, July 22, 2011

  Wordless Friday

Sudah hampir seminggu kami ke Port Dickson, baru hari ini umi berkesempatan upload gambar-gambar rehlah keluarga ni.  Bersempena wordles friday hari ni (kurangkan bercakap, zikir banyak-banyak hehe..), jom tengok gambar yang sempat diambil.

Masih di tempat favourite kami tiap kali ke PD iaitu Residence Desa Lagoon Resort, kali ini sewa apartment 2 tingkat yang ada 2 bilik hanya RM475 per night. Kami sewa 2 apartment untuk 4 keluarga (atok nenek, tok cik nek cik, amu sekeluarga) agak mahal sikit apartment ni sebab mengadap pantai.

kenal ke pokok ni?
buahnya bergugus macam buah anggur
bbq masak seafood, nenas celup coklat
2 orang chef malam tu..
banyak ikan bawah apartment kami
kolam mandi depan apartmen
ini la apartment yang kami sewa
adik duduk diam-diam, nak ambil gambar ni..!

ada seekor haruan besar..nampak tak?
kat atas tu ada cafe



lupa daratan...
berangan duduk kat villa tepi pantai....nampak tak?
Banyak lagi aktiviti yang kami buat di sana.  Sempat naik bot ronda lagoon, anak-anak naik jet ski.  Tapi tak sempat nak snap gambar sebab umi terpaksa bawa Imran balik tidur.  InsyaAllah lain kali datang lagi kat sini bawa atok nenek Jerantut pula.

Jika perlukan maklumat lanjut, sila hubungi:




0 comment

 

Jom masak bersama anak-anak! Copyright © 2010 DapurAulad.blogspot.com