Friday, March 4, 2011

  Happy Birthday maksu eni...!

Teringat kat maksu eni yang jauh di perantauan.  Semalam (3 mac) birthday maksu.  Oleh kerana maksu tak dapat nak makan bersama kami, biarlah kami aje yang tolong makankan untuk maksu ye?

Kek ini umi namakan Non-baked oreo choc cheesecake.  Idea asal nak buat oreo cheesecake, tapi tak cukup pula biskut oreo tu (sebab Azzam dan Ical dah kerjakan dulu).  Sebenarnya bukan guna biskut oreo pun, biskut ni jenama Jack n Jill tapi lebih dikenali sebagai biskut oreo dek kerana kehitamannya tu!
Resepi guna resepi non-baked cheesecake (resepi di sini), umi ambil sedikit adunan cheese tadi dan gaulkan dengan coklat masakan (yang telah dicairkan).

Jemput makan ye semua! (eh lupa nak simpan untuk maksu hehe..)

Selamat ulangtahun kelahiran ke -21 ye maksu, moga lebih tabah dan matang menghadapi ujian hidup.

Jika perlukan maklumat lanjut, sila hubungi:




3 comments

 

Jom masak bersama anak-anak! Copyright © 2010 DapurAulad.blogspot.com