Monday, June 3, 2013

  Roti bakar kegemaran Imran

Antara menu sarapan pagi yang digemari oleh Imran. Dia boleh habiskan 3 keping roti bakar sapu kaya ni!  Kalau sebelum ni memang saya tak benarkan dia makan roti kaya sebab kaya ni kan kaya telur, salah satu bahan utama allergi dia.

Alhamdulillah sekarang dia takde masalah lagi makan kaya.  Juga dah takde gatal-gatal badan lepas makan telur. Syukur ya Allah!


Tapi dia masih berpantang dari makan coklat dan susu lembu.  Malah dia sendiri akan menolak apabila dipelawa aiskrim (susah juga nak tolak pelawaan aiskrim ni kan?), kesian kat Imran.  Dah bijak anak umi sekarang, coklat pun dia tak mau ambil; 'nanti Yan gatal' katanya.

Jika perlukan maklumat lanjut, sila hubungi:




0 comment

 

Jom masak bersama anak-anak! Copyright © 2010 DapurAulad.blogspot.com