Pengalaman dari pesakit kini setia dengan Shakleee

Alhamdulillah sangat gembira baca pengalaman seorang kawan di FB yang sebelum ini alami pelbagai simptom penyakit, telah berusaha mencuba pelbagai rawatan, akhirnya Allah temukan dia dengan vitamin Shaklee.  Serasi dia dengan Shaklee dan Allah izinkan dia semaikn pulih.  yang penting kita ni kena sabar, konsisten dan jangan jemu berdoa dan berusaha.  
Jom baca pengalaman Farah Ali yang saya salin dari FB:
 Alhamdulillah setelah hampir 2 thn sakit dan keluar masuk hospital, jumpa pakar pun pakar tak tau apa puncanya keadaan saya makin sihat. Terima kasih pada beeha yang banyak bantu saya dari segi consultation dan juga moral support. Bulan lepas adalah bulan paling kritikal di mana saya kehilangan 2kg berat badan, full blood count teruk dan setiap kali buang besar akan keluar darah. rasa dah nak give up. makan ubat, makan supplement, jumpa pakar mcm tak jadi apa. prestasi keje makin merudum. then sy cuba rawatan alternatif. dan Alhamdulillah banyak sangat perubahannya. Dugaan Allah nak bagi. Beeha selalu pesan, Allah tak duga hambaNya yang tak mampu nak hadapi sme tu.

Terima kasih lagi sekali pada beeha, hati saya terbuka nak cuba produk Shaklee sebaik sahaja selepas solat masa awal tahun aritu. saya dah lama perhati beeha promote produk shaklee, cuma memerhati. tapi tak tau mcm mana lepas solat Asar tu saya tergerak nak tanya beeha tentang produk utk detoks atau bersihkan usus saya ni. beeha suggest Herblax. lepas tu saya tanya tentang produk yg boleh bantu utk naikkan selera makan, nak pulihkan balik kulit saya yg kering dan kasar mcm kertas pasir ni. mcm2 la saya tanya dan produk2 di atas tu tadi sme saya beli. dari trial pack terus amik fullpack.

kesannya ada, tapi agak slow. tapi ESP mmg sangat best. saya perasan kulit saya yg kering dan menggelupas ni makin elok, tumit yang dah mula pecah dan cantik licin, breast tegang, punggung anjal. encik husband ingat saya pregnant. tapi tak leh nak pregnant lagi buat masa ni cause consume high dose drugs dari pakar. =( pendek kata saya dah tak rasa body saya mcm plywood lagi lurus depan belakang. di tambah plak dgn GLA, kulit sy nmpak moist je.

aktiviti pagi saya bermula seawal 4.30pagi, sejak amik oste sebelum tido saya takde masalah nak bangun, takde dah rasa sakit2 badan. kalau tak dlu bangun pagi pun rasa nak nangis. rasa mcm nak merangkak turun dari katil. smenya effect dari masalah usus sy tu. doctor dah warning awal2 bnyk implikasi dari sakit tu.

lepas breakfast saya amik vit c, vitalea n b-comp aktiviti harian berjalan lancar, kurang letih. berfikir pun relaks je walaupun keje dah penuh satu meja. memang rasa sgt berbeza.

saya masih lagi memerlukan bantuan herblax utk membuang air besar, sebab kelemahan pada pergerakkan usus. jadi masih setia dgn herblax.

panjang sangat dah ni. saya berhenti dlu ye. apa2 pun saya sangat happy dipertemukan dengan SHAKLEE. =)

Comments