Tuesday, May 17, 2011

  Rindu kat Naufal...

Kebiasaannya Imran minum 18-20oz seharian waktu tinggal di taska, sekarang ni dia hanya minum sekitar 13-16oz sahaja.  Setiap petang balik dari taska, mesti ada baki susu yang belum diminum ataupun yang telah diminum sebahagiannya.  Jika baki EBM tadi belum dibuka dan belum dipanaskan, umi akan simpan sebagai stok untuk esok, sebaliknya jika susu tersebut sudah diminum walaupun seteguk terpaksa dibuang begitu saja.  Bimbang jika bakteria dari air liur baby dah masuk dalam susu tadi.  Kadang rasa rugi juga nak buang baki susu tadi begitu saja, bukan senang ye ibu-ibu, nak dapatkan 1oz pun kena berusaha keras!

Alangkah baiknya kalau Naufal ada kat sini, boleh juga tolong habiskan susu ni hehe..


Umi perhatikan Imran agak kurang menyusu sekarang ni bukan kerana dia sakit atau perut meragam. Nampak dia kenyang dan happy je.. Sejak umi amalkan makan set penyusuan Shaklee ni, susu badan jadi lebih pekat, nutrisi susu bertambah. Sebab itulah Imran minum sekejap aje dah kenyang! Dan ini juga menjelaskan kenapa ada baki EBM setiap kali balik dari taska!

Ohh umi sangat gembira dan berpuashati menggunakan produk ini.  Jika ibu-ibu ingin merasakan pengalaman yang sama, jomlah mencuba set penyusuan ini. Untuk percubaan pertama harga RM80 ini sangat berbaloi.
Jika berminat, boleh sms umi di 013-3623889, insyaAllah berbaloi-baloi!

Jika perlukan maklumat lanjut, sila hubungi:




1 comment

 

Jom masak bersama anak-anak! Copyright © 2010 DapurAulad.blogspot.com